Milorad

Diplomirani inženjer poljoprivrede

Osnovne informacije

  • Pol
    Muški
  • Iskustvo
    5-10 godina
  • Jezici
    Engleski, Ruski

Obrazovanje

Saobraćajna škola

1996-2000
Tehničar drumskog saobraćaja

tehničar drumskog saobraćaja

Megatrend Univerzitet Beograd Fakultet Biofarming - Bačka Topola

2006-2009
Diplomirani inženjer poljoprivrede - smer biofarming

biofarming

Radno iskustvo

Dispičer transporta

Ruska Federacija, Lenjingradska oblast

Organizacija lake i teške mehanizacije u okviru projekta i van projekta, logistika svim raspoloživim sredstvima

Dispičer transporta

KUDŽUMBA TADŽSET GNPS-1 (Transnjet) - Ruska Federacija, Krasnojarski kraj

Organizacija lake i teške mehanizacije u okviru projekta i van projekta Logistika svim raspoloživim sredstvima

Inženjer kvaliteta radova

VELESSTROJ MOSKVA (Ministarstvo energetike Ruske Federacije) - Ruska Federacija,

Dalekovodi 220 kv Inženjer kvaliteta radova na trasi Organizacija isporuke materijala na dalekoj trasi

Radne karakteristike

Мислим да сам се у досадшнјим пословима показао као радан, вредан, одговоран и стручан.

У том смислу наводим следеће: Први пројекат се одвијао у Руској Федерацији, где смо радили у компанији која је била подизвођач Министарства енергетике Руске Федерације, на почетку смо били инжењер квалитета за радове на траси, где смо контролисали грешке током извођења самих радова, где су грешке на поменутој траси отклањане. Пројекат се односио на високонапонске индустријске далеководе од 220 хиљада волти, који повезују станице за проток нафте. На истом поменутом пројекту касније смо водили испоруку материјала на саму трасу, што је успешно завршено. Пројекат је изведен у изузетно тешким временским условима у Јакутској области, Алданској територији, Алхоманску, где су температуре ишле и до минус 60. Наравно, пројекат је успешно завршен и предат главном извођачу радова. Други пројекат се налазио у Краснојарском крају, траса од око 400 км, где смо радили као главни извођачи радова за Трансњефт. Део пројекта је обухватао радове на цевоводима, далеководима, станицама за проток нафте. Мој лични део у пројекту био је управљање свим машинама у оквиру пројекта Куџумба-Тајсет ГНПС-1, наравно свим покретним машинама које су радиле унутар пројекта и ван њега. пројекат, знао сам да је то један од најтежих, као што су сви истицали након завршетка пројекта. Трећи пројекат се одвијао у Руској Федерацији, Уст-Луга, где смо радили као главни извођачи радова за Газпром, почели смо да обављамо исту функцију управљања механизацијом у оквиру пројекта. Добровољно смо дали отказ и напустили пројекат, из сопствених разлога