milenkovic.tamara

Biznis Administracija i Finansije

Osnovne informacije

  • Godine starosti
    27
  • Pol
    Ženski
  • Iskustvo
    3 godine
  • Jezici
    Srpski, Engleski, Nemački, Francuski, Italijanski

Obrazovanje

McMaster University Hamilton, Canada

2019-2022

Radno iskustvo

Specijalista za upravljanje IT uslugama

05/01/2023 - 02/01/2025
NT Global Operations and Projects

Doprinela sam dizajnu i razvoju funkcionalne i tehničke arhitekture za softverska rešenja u oblasti upravljanja projektima i upravljanja IT uslugama, pružajući podršku timovima za isporuku u usklađivanju implementacija sa PMBOK i ITIL okvirima. Učestvovala sam u analizi i konfiguraciji ključnih ITSM oblasti, uključujući upravljanje incidentima, upravljanje problemima, upravljanje zahtevima za uslugama i upravljanje promenama. Pružala sam podršku inicijativama agilnog upravljanja proizvodima i kontinuirane isporuke, sarađujući sa međufunkcionalnim timovima radi podsticanja efikasnog i procesno vođenog dizajna rešenja.

Specijalista za IT/ServiceNow infrastrukturu

05/30/2022 - 06/07/2024
Kyndryl Canada (IBM)

Pružala podršku ITSM inicijativama na nivou preduzeća kroz učešće u planiranju projekata, poslovnoj analizi i implementaciji unapređenja ServiceNow platforme za velike klijente u Kanadi. Radila u Agile i Waterfall okruženjima, učestvujući u discovery sesijama, prikupljanju zahteva i mapiranju procesa u skladu sa ITIL praksama. Preuzimala odgovornosti poslovne analize na više projekata, uključujući dokumentovanje tokova rada, sastavljanje nalaza i konsolidaciju u strukturisane, klijentima namenjene izveštaje. Aktivno doprinosila razvoju i unapređenju ServiceNow konfiguracija, procesa upravljanja licencama i operativnih modela. Pomagala u definisanju metričkih pokazatelja za licence i uključivanju velikih softverskih izdavača kao što su Microsoft, Oracle i IBM u softversku biblioteku sadržaja. Verifikovala i konfigurisala šablone za prikupljanje podataka za Oracle GLAS, u cilju pripreme za reviziju i osiguravanje usklađenosti licenci. Klijentski projekti su uključivali: Atco – Mapirani procesi nadzora infrastrukture i međuzavisnosti između incidenata i konfiguracionih stavki (CI); predložena poboljšanja procesa u skladu sa ITIL standardima. Bell Canada – Učestvovala u isporuci SaaS rešenja za upravljanje softverskom imovinom (SAM); upravljala dokumentacijom i nabavkom licenci i pristupnih prava. Ontario Pension Board (OPB) – Sprovela analizu i dokumentaciju procesa upravljanja zahtevima kroz Agile i Waterfall metodologije; kreirala analize praznina (gap analyses), matrice sledljivosti, mape prioriteta i sveobuhvatnu dokumentaciju rezultata.

Asistent za fakturisanje i podršku

05/01/2017 - 05/31/2017
Privredni Savetnik - Informacione tehnlogije (PS.IT)

Obučena i radila sa MPP2 (Mali Poslovni Program), propritarnim softverom za upravljanje poslovanjem i računovodstvo, sa fokusom na fakturisanje i upravljanje licencama. Pružala podršku odeljenju za fakturisanje generisanjem faktura, avansnih faktura i ugovora na osnovu uplata i ponuda kupaca. Obradila bankarske transakcije, verifikovala uplate klijenata i izdavala softverske licence u skladu s tim. Održavala tačne evidencije klijenata u internim bazama podataka i arhivirala potpisane ugovore. Pomoć u procesima podrške klijentima, rešavajući probleme u vezi sa upotrebom softvera i doprinosila testiranju korisničkog iskustva i unapređenju MPP2 platforme. Učestvovala u ažuriranju sistema sa finansijskim unosima kao što su dnevni izveštaji iz fiskalnog registra i dokumentacija vezana za PDV.

Koordinator e-Commerce i maloprodajnih operacija

02/01/2017 - 05/01/2019
My Fabrics

Nadgledala e-commerce platformu i sistem za upravljanje odnosima sa korisnicima (CRM) za maloprodajnu inicijativu, upravljajući celokupnim životnim ciklusom proizvoda od listinga i kontrole inventara do obrade prodaje i realizacije. Pripremala tačne opise proizvoda, održavala ažurirane evidencije o stanju zaliha i obezbeđivala pravovremenu isporuku porudžbina. Direktno komunicirala sa kupcima kako bi rešavala upite i podržavala angažman nakon prodaje. Primenjivala praktično znanje o tokovima prodaje, upravljanju inventarom i porudžbinama, protokolima korisničkog servisa i osnovnim finansijskim procesima, uključujući praćenje uplata i usklađivanje transakcija.

Kontrolor Q&A za korisnički servis

07/01/2016 - 07/03/2017
Concentus Canada

Sprovodila evaluacije kvaliteta kao deo implementacije ITIL procesa, obavljajući test pozive za ocenjivanje učinka tima za korisnički servis i pridržavanje novo uvedenih procedura. Analizirala kvantitativne podatke (kao što su prosečno vreme obrade, vreme čekanja, stope rešavanja problema i prodajni učinak) i kvalitativne aspekte (uključujući komunikacijske veštine, profesionalizam, tačnost i usklađenost sa servisnim protokolima). Generisala detaljne izveštaje o evaluaciji, pružajući korisne uvide za poboljšanje usluge i usklađivanje sa ITIL standardima. Podržavala prelazak na ITIL procese davanjem povratnih informacija o praksama upravljanja uslugama i osiguravala da osoblje na prvoj liniji pridržava utvrđene najbolje prakse.

Računovodstveni/Knjigovodstveni Asistent

05/01/2015 - 05/01/2016
Diana D. Accounting and Bookkeeping Services

Obavljala fakturisanje, izdavanje računa i unos finansijskih podataka, uz pružanje pomoći u pripremi i verifikaciji bankarskih transakcija. Upravljala dnevnim slanjem gotovinskih uplata preduzeća u banku i obavljala druge redovne bankarske zadatke. Osiguravala tačnost finansijskih evidencija, obrazaca i transakcija, pružajući podršku svakodnevnim knjigovodstvenim aktivnostima i održavajući usklađenost sa internim računovodstvenim procedurama.

Dodatna znanja

ITIL 4 - IT Service Management Certified
Certified Scrum Product Owner
Certified Scrum Master
ServiceNow Certified System Administrator

Radne karakteristike

Odgovorna i analitična osoba sa izraženim sposobnostima za rešavanje problema i rad u strukturiranim IT okruženjima. Dobro se snalazim u timskom radu, posedujem odlične komunikacione veštine i uvek nastojim da optimizujem poslovne procese u skladu sa ITIL i ITSM standardima. Prilagodljiva sam i brzo učim, sa posebnim fokusom na kvalitetnu isporuku usluga i efikasnu koordinaciju zadataka.

Interesovanja

Želim da radim u sektoru: IT Sektor, Menadžment

IT servis menadžment, upravljanje procesima i projektima, digitalna transformacija, ServiceNow platforma, automatizacija poslovnih procesa, agilne metodologije (Scrum), korisničko iskustvo i stalno profesionalno usavršavanje u oblasti IT standarda i rešenja.