milenkovic.tamara
Obrazovanje
McMaster University Hamilton, Canada
Radno iskustvo
Specijalista za upravljanje IT uslugama
Doprinela sam dizajnu i razvoju funkcionalne i tehničke arhitekture za softverska rešenja u oblasti upravljanja projektima i upravljanja IT uslugama, pružajući podršku timovima za isporuku u usklađivanju implementacija sa PMBOK i ITIL okvirima. Učestvovala sam u analizi i konfiguraciji ključnih ITSM oblasti, uključujući upravljanje incidentima, upravljanje problemima, upravljanje zahtevima za uslugama i upravljanje promenama. Pružala sam podršku inicijativama agilnog upravljanja proizvodima i kontinuirane isporuke, sarađujući sa međufunkcionalnim timovima radi podsticanja efikasnog i procesno vođenog dizajna rešenja.
Specijalista za IT/ServiceNow infrastrukturu
Pružala podršku ITSM inicijativama na nivou preduzeća kroz učešće u planiranju projekata, poslovnoj analizi i implementaciji unapređenja ServiceNow platforme za velike klijente u Kanadi. Radila u Agile i Waterfall okruženjima, učestvujući u discovery sesijama, prikupljanju zahteva i mapiranju procesa u skladu sa ITIL praksama. Preuzimala odgovornosti poslovne analize na više projekata, uključujući dokumentovanje tokova rada, sastavljanje nalaza i konsolidaciju u strukturisane, klijentima namenjene izveštaje. Aktivno doprinosila razvoju i unapređenju ServiceNow konfiguracija, procesa upravljanja licencama i operativnih modela. Pomagala u definisanju metričkih pokazatelja za licence i uključivanju velikih softverskih izdavača kao što su Microsoft, Oracle i IBM u softversku biblioteku sadržaja. Verifikovala i konfigurisala šablone za prikupljanje podataka za Oracle GLAS, u cilju pripreme za reviziju i osiguravanje usklađenosti licenci. Klijentski projekti su uključivali: Atco – Mapirani procesi nadzora infrastrukture i međuzavisnosti između incidenata i konfiguracionih stavki (CI); predložena poboljšanja procesa u skladu sa ITIL standardima. Bell Canada – Učestvovala u isporuci SaaS rešenja za upravljanje softverskom imovinom (SAM); upravljala dokumentacijom i nabavkom licenci i pristupnih prava. Ontario Pension Board (OPB) – Sprovela analizu i dokumentaciju procesa upravljanja zahtevima kroz Agile i Waterfall metodologije; kreirala analize praznina (gap analyses), matrice sledljivosti, mape prioriteta i sveobuhvatnu dokumentaciju rezultata.
Asistent za fakturisanje i podršku
Obučena i radila sa MPP2 (Mali Poslovni Program), propritarnim softverom za upravljanje poslovanjem i računovodstvo, sa fokusom na fakturisanje i upravljanje licencama. Pružala podršku odeljenju za fakturisanje generisanjem faktura, avansnih faktura i ugovora na osnovu uplata i ponuda kupaca. Obradila bankarske transakcije, verifikovala uplate klijenata i izdavala softverske licence u skladu s tim. Održavala tačne evidencije klijenata u internim bazama podataka i arhivirala potpisane ugovore. Pomoć u procesima podrške klijentima, rešavajući probleme u vezi sa upotrebom softvera i doprinosila testiranju korisničkog iskustva i unapređenju MPP2 platforme. Učestvovala u ažuriranju sistema sa finansijskim unosima kao što su dnevni izveštaji iz fiskalnog registra i dokumentacija vezana za PDV.
Koordinator e-Commerce i maloprodajnih operacija
Nadgledala e-commerce platformu i sistem za upravljanje odnosima sa korisnicima (CRM) za maloprodajnu inicijativu, upravljajući celokupnim životnim ciklusom proizvoda od listinga i kontrole inventara do obrade prodaje i realizacije. Pripremala tačne opise proizvoda, održavala ažurirane evidencije o stanju zaliha i obezbeđivala pravovremenu isporuku porudžbina. Direktno komunicirala sa kupcima kako bi rešavala upite i podržavala angažman nakon prodaje. Primenjivala praktično znanje o tokovima prodaje, upravljanju inventarom i porudžbinama, protokolima korisničkog servisa i osnovnim finansijskim procesima, uključujući praćenje uplata i usklađivanje transakcija.
Kontrolor Q&A za korisnički servis
Sprovodila evaluacije kvaliteta kao deo implementacije ITIL procesa, obavljajući test pozive za ocenjivanje učinka tima za korisnički servis i pridržavanje novo uvedenih procedura. Analizirala kvantitativne podatke (kao što su prosečno vreme obrade, vreme čekanja, stope rešavanja problema i prodajni učinak) i kvalitativne aspekte (uključujući komunikacijske veštine, profesionalizam, tačnost i usklađenost sa servisnim protokolima). Generisala detaljne izveštaje o evaluaciji, pružajući korisne uvide za poboljšanje usluge i usklađivanje sa ITIL standardima. Podržavala prelazak na ITIL procese davanjem povratnih informacija o praksama upravljanja uslugama i osiguravala da osoblje na prvoj liniji pridržava utvrđene najbolje prakse.
Računovodstveni/Knjigovodstveni Asistent
Obavljala fakturisanje, izdavanje računa i unos finansijskih podataka, uz pružanje pomoći u pripremi i verifikaciji bankarskih transakcija. Upravljala dnevnim slanjem gotovinskih uplata preduzeća u banku i obavljala druge redovne bankarske zadatke. Osiguravala tačnost finansijskih evidencija, obrazaca i transakcija, pružajući podršku svakodnevnim knjigovodstvenim aktivnostima i održavajući usklađenost sa internim računovodstvenim procedurama.
Dodatna znanja
ITIL 4 - IT Service Management Certified
Certified Scrum Product Owner
Certified Scrum Master
ServiceNow Certified System Administrator
Radne karakteristike
Odgovorna i analitična osoba sa izraženim sposobnostima za rešavanje problema i rad u strukturiranim IT okruženjima. Dobro se snalazim u timskom radu, posedujem odlične komunikacione veštine i uvek nastojim da optimizujem poslovne procese u skladu sa ITIL i ITSM standardima. Prilagodljiva sam i brzo učim, sa posebnim fokusom na kvalitetnu isporuku usluga i efikasnu koordinaciju zadataka.
Interesovanja
IT servis menadžment, upravljanje procesima i projektima, digitalna transformacija, ServiceNow platforma, automatizacija poslovnih procesa, agilne metodologije (Scrum), korisničko iskustvo i stalno profesionalno usavršavanje u oblasti IT standarda i rešenja.
