REFERENT NABAVKE I UVOZA

Beograd

O kompaniji poslodavca i opis posla

  • Vrši nabavku robe za distribuciju od domaćih i INO dobavljača
  • Učestvuje u izradi plana nabavke
  • Optimizuje i prilagođava procese transporta, skladištenja, carinjenja uz predloge i ponude smanjenja troškova
  • Brine o stanju zaliha u VP skladištu i carinskom skladištu
  • Prati carinske zakone i međunarodne ugovore
  • Organizuje i realizuje transport carinske robe
  • Priprema i pribavlja kompletnu dokumentaciju za proces carinjenja
  • Komunicira i održava kontakte sa INO dobavljačima posredstvom logističke podrške po potrebi ili lično
  • Sarađuje sa eksternim partnerima u vezi sa procesom carinjenja i transporta (logistički partneri,inspekcijske službe,carinske ispostave…)
  • Ugovara tehničke, poslovne i transportne uslove kupovine u dogovoru sa višim menadžmentom/vlasnicima
  • Ugovara količine, rokove isporuke i načine plaćanja u dogovoru sa višim menadžmentom/vlasnicima
  • Vrši kompletan proces reklamacije nekvalitetne ili oštećene isporučene robe
  • Prati proces isporuke i provere isporučene robe
  • Izrađuje izveštaje o realizaciji nabavke na mesečnom, kvartalnom, šestomesečnom i godišnjem nivou
  • Obavlja druge poslove prema nalogu rukovodioca i višeg menadžmenta/vlasnika

Uslovi

  • Iskustvo
    2-Godine
  • Rad na računaru
    Office
  • Obrazovanje
    Srednje, Viša, Visoko

Dodatni uslovi neophodni za kandidata

  •  

    • Minimum V,VI,VII stepen stručne spreme

    • Minimum 2 godine radnog iskustva na istoj ili sličnoj poziciji

    • Znanje rada na računaru, MS Office paket, napredni nivo Excel-a.

    • Rad u Panteon programu

    • Fluentno znanje engleskog jezika (prednost)

    • Organizovanost i analitičnost

    • Sposobnost za rad u timu, fleksibilnost

    • Usmerenost ka ostvarenjima rezultata, proaktivnost

    • Sposobnost za rad pod pritiskom sa unapred određenim rokovima